🔴 UPOZORNĚNÍ 🔴 Vážení zákazníci, aktuálně probíhá údržba e-shopu. Z tohoto důvodu nebude možné v některých časech vytvářet objednávky. Za způsobené obtíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení. 🖤

Reklamační řád

  1. Použití zboží a odpovědnost zákazníka
    Zákazník je povinen používat zakoupené zboží výhradně v souladu s jeho určením a pokyny výrobce. Jakékoliv neodborné zásahy, nepřiměřené používání nebo zanedbání údržby mohou mít za následek ztrátu nároku na reklamaci.

  2. Záruka a oznámení o vadě
    Záruka na zboží činí standardně 24 měsíců, není-li uvedeno jinak (např. 12 měsíců na tetovací strojek, 6 měsíců na baterie). Vady je nutné oznámit bez zbytečného odkladu od jejich zjištění. Reklamace se podává výhradně elektronicky prostřednictvím e-mailu či kontaktního formuláře na webu.

  3. Řešení reklamace a její průběh
    V případě oprávněné reklamace může být zboží opraveno, vyměněno za nové nebo bude poskytnuta sleva. O konkrétním řešení rozhoduje prodávající na základě charakteru vady. Pokud nelze zboží opravit a zároveň není k dispozici stejný nebo obdobný model, může být vrácena kupní cena.

  4. Lhůta pro vyřízení reklamace
    Reklamace je obvykle vyřízena do 30 pracovních dnů od přijetí kompletní reklamace včetně zboží. Výjimečně se může tato lhůta prodloužit – zákazník bude v takovém případě včas informován.

  5. Způsob podání reklamace a doprava
    Reklamace je možná pouze distančně – zboží je třeba zaslat na adresu uvedenou v pokynech, které zákazník obdrží po odeslání reklamačního formuláře. Náklady na dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. V případě uznané reklamace budou náklady proplaceny zpětně dle výše doložených nákladů.

  6. Slevy a jiné kompenzace
    V případě, že bude zboží opraveno nebo zákazník obdrží slevu, není možné zpětně žádat o jiné řešení (např. výměnu nebo vrácení peněz), pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

  7. Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu (spotřebitel)
    Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a v původním obalu. V případě zboží hygienického charakteru (např. gripy, cartridge, jehly) nelze z hygienických důvodů právo na odstoupení uplatnit, pokud byl obal porušen.

  8. Vrácení peněz
    Kupní cena je vracena po přijetí a kontrole zboží. Náhrada může být realizována bankovním převodem. Z kupní ceny může být odečtena částka odpovídající nákladům na poštovné a balné uvedené na faktuře. V případě nevyzvednutí zásilky si prodávající vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek.