Reklamační řád
-
Použití zboží a odpovědnost zákazníka
Zákazník je povinen používat zakoupené zboží výhradně v souladu s jeho určením a pokyny výrobce. Jakékoliv neodborné zásahy, nepřiměřené používání nebo zanedbání údržby mohou mít za následek ztrátu nároku na reklamaci. -
Záruka a oznámení o vadě
Záruka na zboží činí standardně 24 měsíců, není-li uvedeno jinak (např. 12 měsíců na tetovací strojek, 6 měsíců na baterie). Vady je nutné oznámit bez zbytečného odkladu od jejich zjištění. Reklamace se podává výhradně elektronicky prostřednictvím e-mailu či kontaktního formuláře na webu. -
Řešení reklamace a její průběh
V případě oprávněné reklamace může být zboží opraveno, vyměněno za nové nebo bude poskytnuta sleva. O konkrétním řešení rozhoduje prodávající na základě charakteru vady. Pokud nelze zboží opravit a zároveň není k dispozici stejný nebo obdobný model, může být vrácena kupní cena. -
Lhůta pro vyřízení reklamace
Reklamace je obvykle vyřízena do 30 pracovních dnů od přijetí kompletní reklamace včetně zboží. Výjimečně se může tato lhůta prodloužit – zákazník bude v takovém případě včas informován. -
Způsob podání reklamace a doprava
Reklamace je možná pouze distančně – zboží je třeba zaslat na adresu uvedenou v pokynech, které zákazník obdrží po odeslání reklamačního formuláře. Náklady na dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. V případě uznané reklamace budou náklady proplaceny zpětně dle výše doložených nákladů. -
Slevy a jiné kompenzace
V případě, že bude zboží opraveno nebo zákazník obdrží slevu, není možné zpětně žádat o jiné řešení (např. výměnu nebo vrácení peněz), pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. -
Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu (spotřebitel)
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní a v původním obalu. V případě zboží hygienického charakteru (např. gripy, cartridge, jehly) nelze z hygienických důvodů právo na odstoupení uplatnit, pokud byl obal porušen. -
Vrácení peněz
Kupní cena je vracena po přijetí a kontrole zboží. Náhrada může být realizována bankovním převodem. Z kupní ceny může být odečtena částka odpovídající nákladům na poštovné a balné uvedené na faktuře. V případě nevyzvednutí zásilky si prodávající vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek.